Interim controller / regnskabs konsulent

Har jeres medarbejdere for travlt?
Men har I ikke arbejde nok til at ansætte en person mere?
Eller har I et projekt kun for en periode?

Så kommer jeg og hjælper!

 

Jeg arbejder med alt fra enkeltstående oprydningsopgaver
til længere samarbejder f.eks. hver måned ved månedsafslutning
eller ved et projekt

Jeg har arbejdet som finansiel controller i en større koncern i 15 år

Her har jeg bl.a. arbejdet med:

  • månedsafslutninger
  • årsregnskaber
  • diverse afstemninger
  • moms indberetninger
  •  

Jeg har siddet i et europæisk servicecenter, hvor jeg har arbejdet med selskaber i mange forskellige lande.
Jeg arbejder på flydende dansk og engelsk 

  • Jeg har arbejdet i følgende programmer
    • Oracle (i mange år)
    • SAP (det seneste år)
    • E-conomic (bruger jeg til daglig for mine faste bogholderi kunder)

Jeg er yderst pligtopfyldende og sætter en stor ære i at tingene er korrekte, stemmer og bliver rapporteret til tiden.

Da jeg også har faste bogholderi kunder, har jeg mulighed for at arbejde hos jer i op til 25 timer om ugen.
Jeg kommer gerne til jer, men arbejder også lige så gerne hjemmefra.